Fundacja „Maj” szczawnieńskim zwycięzcą „Plebiscytu Sąsiedzkiego”

Informacja prasowa
Pasaż Tesco
Pasaż Tesco
30 listopada nastąpiło oficjalne ogłoszenie wyników „Plebiscytu Sąsiedzkiego”. Zwycięzcą ze Szczawna-Zdroju została Fundacja „Maj”. Organizacja otrzyma grant w wysokości 2 000 zł na realizację projektu dla lokalnej społeczności ufundowany przez Pasaże Tesco.

Celem „Plebiscytu Sąsiedzkiego” – programu grantowego organizowanego w ramach akcji „Poznaj bliskiego sąsiada” było wsparcie realizacji projektów, które miały na celu rozwój lokalnych społeczności. Jury złożone z przedstawicieli Pasaży Tesco, wybrało dwa najlepsze projekty, które przeszły do II etapu czyli otwartego głosowania podczas „Wielkiego Głosowania” w Pasażu Tesco przy ulicy Łączyńskiego 44.

Fundacja „Maj”zgłosiła projekt, który będzie obejmowałzajęcia edukacyjne „Każdy może być geniuszem”. W ramach projektu przeprowadzone zostaną konsultacje poświęcone domowym metodom edukacji. Dostosowane do czasu wolnego dzieci i rodziców zajęcia otwarte, zrealizowane zostaną w trzech wałbrzyskich szkołach (PSP nr 28, PSP nr 5, PSP nr 2). Terapeuta pedagogiczny zdiagnozuje problem i przygotuje indywidualny zestaw metod pracy dla każdego dziecka. Po zakończeniu zajęć edukacyjnych, materiały wspierające zostaną przekazane najbardziej potrzebującym placówkom.

Zaprezentowany projekt został wybrany przez klientów Pasażu Tesco, którzy oddali 65% wszystkich głosów, właśnie na tę organizację. Stowarzyszenie Wspólnota Duchowa „Iskierki” otrzyma dofinansowanie w wysokości 2 000 zł!

Pasaże Tesco to centra handlowe zlokalizowane w całej Polsce, należące do Tesco Polska. Pasaże, dzięki swojej różnorodnej ofercie i optymalnej powierzchni, pozwalają klientom na zrobienie szybkich i kompleksowych zakupów w jednym miejscu. Do portfolio Pasaży Tesco należą również 3 większe obiekty działające pod osobnymi brandami: Centrum handlowe Gocław w Warszawie, Galeria Chełm w Gdańsku oraz Galeria Ozimska w Opolu.

Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych na polskim rynku z ponad 450 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia prawie 30 tys. osób i oferuje klientom produkty ponad 1500 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza ponad
5 milionów klientów.

Biedronka wycofuje jaja z chowu klatkowego

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.